Teknoloji

BMW’nin ısıtmalı koltuklar için müşterilerden aylık ücret alma planı suya düştü

BMW sahipleri artık soğuk kış aylarında ısınma için saçma sapan aylık bedeller ödemek zorunda kalmayacaklarını bilerek gönül rahatlığıyla ısınabilirler.BMW, müşterilerin arabalarındaki mevcut işlevlerin kilidini açmak için ekstra ödeme yapma fikrini reddettikten sonra Aylık 18$ ısıtmalı koltuk aboneliğiPlanlarından vazgeçti.

Bu kişi, Autocar’ın Münih’teki IAA Mobility konferansı sırasında BMW’nin satış ve pazarlamadan sorumlu yönetim kurulunun bir üyesiydi. Pieter Nota ile yaptığı röportaj sayesinde ortaya çıktı. Nota, ısıtmalı koltuk aboneliğinin otomobil üreticisinin mikroişlemlerle ilgili daha geniş deneylerinin bir parçası olduğunu ancak bunun çok başarılı olmadığını söyledi.

Bu özellik, bölgeye bağlı olarak şirketin çeşitli ülkelerdeki dijital mağazalarında ortaya çıkmaya başladığında, ön koltuklarınızı ısıtmak için aylık abonelik yaklaşık 18 dolardı; bir yıllık (180 dolar), üç yıllık (300 dolar) veya ücretli abonelik seçenekleriyle 415 $ karşılığında “sınırsız” erişim için. Oradaydı.

Isıtmalı koltuklar ve direksiyon simidi muhtemelen yine de ekstra ücrete tabi olacaktır, ancak yalnızca bayilerdeki müşteriler için satın alma noktasında isteğe bağlı bir paket olarak…Gelişmiş sürücü yardımı özellikleri ve uyarlanabilir süspansiyon gibi diğer özellikler bazı bölgelerde hâlâ abonelik olarak mevcuttur.

Bir temsilci, ısıtmalı koltuk aboneliğinin hiçbir zaman ABD’ye gelmediğini ancak BMW’nin İngiltere, Almanya, Yeni Zelanda, Güney Kore ve Güney Afrika gibi ülkelerdeki dijital mağazalarında kesinlikle yer aldığını doğruladı. Yetkili kişi ayrıca ısıtmalı direksiyon aboneliğinin de şirket için mevcut olduğunu doğruladı. ConnectedDriveMağazasından kaldırıldığını söyledi.

Bu, BMW’nin abonelik konusundaki ilk başarısız girişimi değil. Şirket, araçlarında Apple’ın CarPlay’ini kullanmak isteyen müşterilerden önce tek seferlik 300 dolarlık bir seçenek, daha sonra da yıllık 80 dolarlık bir ücret talep etmeye çalıştı. Araba şirketlerinin büyük çoğunluğu Android Auto’nun yanı sıra CarPlay’i de ücretsiz sunuyor.

BMW aynı zamanda müşterilerin çeşitli BMW araçlarına erişim için ayda yaklaşık 2.000 dolar ödeyeceği bir abonelik sistemi oluşturma konusunda da deneyler yapıyor. BMW’den erişim adında bir hizmet başlattı. Her iki program da sonunda kapatıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu